znak sprawy: PPP4/8/2017 Gdańsk, 06 września 2017
Zapytanie ofertowe
Zamawiający: Poradnia Psychologiczno-pedagogiczna nr 4
ul. L. Krzemienieckiej 1 80-448 gdańsk
zwany dalej Zamawiającym, zaprasza do złożenia ofert na: Zakup zestawów edukacyjnych w celu przeprowadzenia zajęć z informatyki, w związku z realizacją projektu „Zdolni z Pomorza - GDAŃSK”, który jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (RPO WP 2014-2020) współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego i jest realizowany przez Prezydenta Miasta Gdańska.
- Nazwai adres Zamawiającego
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 4
- L. Krzemienickiej 1
80-448 Gdańsk
e-mail: ppp4.ga@wp.pl
tel. (58) 520-13-49
- Trybudzielenia zamówienia
Zamówienie zostanie udzielone jest z zachowaniem zasad określonych w Wytycznych dotyczących udzielania zamówień w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 dla zamówień o wartości od 20 tyś zł do 50 tys. zł netto PLN.
III. Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa 8 fabrycznie nowych zestawów edukacyjnych typu LEGO MINDSTORMS wraz z oprogramowaniem.
W skład pojedynczego zestawu wchodzi:
- a)zestaw Lego Mindstorms EDU EV3, zestaw podstawowy (nr katalogowy: 45544)
minimalna zawartość zestawu:
- inteligentna kostka EV3,
- trzy interaktywne serwomotory z wbudowanymi czujnikami obrotu (dwa duże silniki i jeden średni),
- ultradźwiękowy czujnik odległości,
- czujnik światła / koloru,
- żyroskop z możliwością kumulacji kąta obrotu,
- dwa czujniki dotyku,
- dedykowany akumulator,
- kulka podporowa, idealnie zastępująca koło kastora, znane z poprzednich wersji LEGO MINDSTORMS,
- kable połączeniowe,
- Instrukcja budowy robota mobilnego z modułami,
- klocki LEGO Technic pozwalające na budowę różnorodnych maszyn i konstrukcji. (szczegółowy wykaz klocków stanowi załącznik nr 2 do zapytania)
- b)Lego Mindstorms EDU EV3, zestaw dodatkowy, (nr katalogowy: 45560 )
Zestaw musi zawierać min. 850 części i służyć jako uzupełnienie do zestawu bazowego wskazanego
w pkt. a). Wszystkie elementy musza być kompatybilne z zestawem podstawowym (szczegółowy wykaz klocków stanowi zał. nr 3 do zapytania).
- c)zasilacz prądu stałego 10V do ładowania akumulatora z zestawu Lego Mindstorms EV3. (nr katalogowy: 45517 ).
- d)oprogramowanie umożliwiające sterowanie silnikami robota i zbierania danych z podłączonych czujników. Posiadające wsparcie dla technologii Bluetooth oraz WiFi, pozwalające na programowanie robota i posiadające wbudowane narzędzia do akwizycji i wizualizacji danych pomiarowych.
- e)instrukcja użytkownika, oraz instrukcje budowy robotów.
- Warunki realizacji zamówienia:
- a)gwarancja min. 24 miesiące, od dnia dostawy.
- b)termin dostawy – do 14 dni od dnia złożenia zamówienia
- c)miejsce dostawy : Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 4 ,ul. L. Krzemienickiej 1, 80-448 Gdańsk
- d)zestawy muszą być fabrycznie nowe i oryginalne, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2016 roku, legalnie oznaczone znakiem (logo) producenta, wyprodukowanym przez producenta albo na zlecenie producenta – za jego wiedzą i zgodą.
- e)warunki płatności: przelewem, 14 dni od daty dostawy i otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT
- Zamawiający dopuszcza zaoferowanie zestawu równoważnego, spełniającego niżej opisane warunki:
- równoważny zestaw musi być w pełni kompatybilny z podanymi wyżej zestawami Lego Mindstorms EDU EV3;
- wszystkie elementy równoważnego zestawu muszą być fabrycznie nowe, wykonane z wysokiej jakości materiałów, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2016 r. , dopuszczone do sprzedaży na terenie RP, oraz przeznaczone dla uczniów w wieku od 10 lat.
- Klocki w zestawie muszą się łączyć i rozdzielać ze sobą w łatwy sposób, bez konieczności używania dodatkowych narzędzi, po złączeniu klocków konstrukcja musi być stabilna i nie może odbiegać jakością od oryginalnego zestawu;
- równoważne oprogramowanie i zasilacz musi być w pełni kompatybilny z podanymi wyżej zestawami Lego Mindstorms EDU EV3;
- zastosowanie równoważnego zestawu w tym oprogramowania i zasilacza w połączeniu z zestawem oryginalnym nie może mieć wpływu na jakość działania zestawu, oraz nie może ograniczać warunków gwarancji;
- równoważny zestaw musi zawierać min. tą samą ilość i rodzaj elementów jak podane ww. pkt a) - d) zestawy oryginalne. (zał. nr 2 i 3);
- równoważny zestaw musi pozwalać na zaprojektowanie, zbudowanie i zaprogramowanie robota, umożliwiać uczniom budowanie, programowanie i testowanie rozwiązań opartych na technologii i robotyce, projektowanie i budowę programowalnych robotów z wykorzystaniem silników, czujników, przekładni, kół, osi i innych technicznych składników, zdobywanie praktycznego doświadczenia z wykorzystaniem narzędzi matematycznych, np. szacowanie i pomiar wielkości fizycznych, analiza danych, wyznaczanie średniej oraz umożliwić uczniom rozwój umiejętności komunikacyjnych, szczególnie w zakresie języka technicznego i słownictwa naukowego;
- równoważny zestaw musi posiadać komputer umożliwiający sterowanie silnikami robota i zbierania danych
z podłączonych czujników oraz wsparcie dla technologii Bluetooth oraz WiFi, pozwalające na programowanie robota, zestaw musi zawierać wbudowane narzędzia do akwizycji i wizualizacji danych pomiarowych;
- równoważny zestaw musi współdziałać ze sprzętem o minimalnych parametrach:
- System operacyjny: Microsoft Windows®: Windows XP, Vista, Windows 7, Windows 8 (oprócz METRO) (32/64 bit) z najnowszymi service packami, Win 10, Apple Macintosh®: Mac 10.6, 10.7, 10.8 z poprawkami
- parametry sprzętowe
- 1 GB RAM
- Procesor 1 GHz
- Minimalna rozdzielczość —1024*768
- Przynajmniej 1.5 GB wolnego miejsca na dysku twardym
- Zainstalowane oprogramowanie:
- Microsoft .Net 4.0 lub nowszy
- Zamawiający w trakcie oceny złożonych ofert zastrzega sobie prawo do przetestowania oferowanego zestawu,
w przypadku zaoferowania zestawu równoważnego Zamawiający sprawdzi, czy zestaw ten odpowiada opisanym parametrom opisanym w pkt 3. W przypadku rozbieżności, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią zapytania.
- Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami.
- Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami w niniejszym postępowaniu jest:
Pani Joanna Brzoskowska
Nr tel.: (58) 341 05 42
e-mail: ppp4.gda@wp.pl
- Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: ppp4.gda@wp.pl
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania. pytania mogą być przesyłane drogą elektroniczną na adres: ppp4.gda@wp.pl Zamawiający informuje, że wszelkie informacje przekazywane mu drogą elektroniczną, będą mogły być odbierane tylko i wyłącznie w dni robocze (bez sobót) od godz. 08.00 do godz. 15.00. Przesyłane informacje poprzez ww. adres e-mail po godz. 15.00., Zamawiający będzie mógł skutecznie odebrać w następnym dniu roboczym.
- Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
- Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej www.ppp4.gda.pl treść zapytań wraz z wyjaśnieniami, odpowiedziami bez ujawniania źródła zapytania.
- W uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmienić treść Zapytania. Dokonaną zmianę, Zamawiający niezwłocznie zamieści na stronie internetowej www.ppp4.gda.pl
- Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert. Informacja o zmianie terminu składania ofert zostanie zamieszczona na stronie internetowej: www.ppp4.gda.pl
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania na każdym etapie jego trwania, do nie wybrania żadnej z ofert złożonych w wyniku niniejszego zapytania, w szczególności w przypadku, gdy cena oferowanych zestawów przekroczy kwotę jaką Zamawiający ma przeznaczoną w budżecie projektu na sfinansowanie zamówienia, lub oferowane ceny będą znacząco odbiegały od rynkowych cen za przedmiot zamówienia.
- Informacja o unieważnieniu postępowania zostanie niezwłocznie zamieszczona na stronie internetowej: www.ppp4.gda.pl.
- Termin związania ofertą
Termin związania Wykonawcy złożoną ofertą wynosi 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Opis sposobu przygotowania ofert
- Ofertę, pod rygorem nieważności, należy złożyć w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej.
- Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą:
- a)Wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną formularz ofertowy – zał. nr 1 do Zapytania
- b)specyfikację produktu z szczegółowym opisem elementów wchodzących w skład zestawu. (np. karta produktu, specyfikacja techniczna, opis producenta itp.).- w przypadku złożenia oferty równoważnej.
- Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania.
- Oferta (wypełniony formularz ofertowy) musi być podpisana przez Wykonawcę lub przez osobę/osoby upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
- Pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie.
- Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany winny być parafowane przez osobę /osoby/ podpisującą ofertę.
- Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
- Wykonawca umieści ofertę w kopercie, która będzie następująco zaadresowana: /nazwa i adres zamawiającego/ oraz będzie posiadać następujące oznaczenie:
„Oferta na dostawę zestawów edukacyjnych”
Nie otwierać przed dniem 15 września 2017 r. do godz.11:00”
Koperta winna być szczelnie zamknięta w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z treścią oferty przed jej otwarciem.
- dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca składa wraz z ich tłumaczeniem na język polski.
VII. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
Miejsce składania ofert:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 4 ul. L. Krzemienickiej 1 80-448 Gdańsk ( recepcja )
Termin składania ofert: do dnia 15 września 2017 r. do godz. 10:30
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15 września 2017 r. o godz. 11:00
Otwarcie ofert jest jawne.
VIII. Opis sposobu obliczania ceny
- Cenę oferty należy podać w formularzu ofertowym (zał. nr 1). W kol. nr 2 tabeli należy podać wartość jednostkową netto oferowanych elementów zamówienia, w kol. nr 4 należy podać wartość netto danej pozycji, w kol. nr 5 należy podać stawkę podatku od towarów i usług (tzw. VAT). W kol. nr 6 Wykonawca wpisuje wartość brutto dla danej pozycji. Suma pozycji 1-4 w kol. nr 6 stanowi cenę oferty.
- Cena przedmiotu zamówienia musi uwzględniać wszystkie elementy związane z prawidłową realizacją niniejszego zamówienia, w tym kosztu transportu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
- Nie przewiduje się żadnych przedpłat ani zaliczek na poczet realizacji przedmiotu umowy.
- Cena oferty winna być podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Cena musi być wyrażona w złotych polskich.
- Niedopuszczalne są żadne negocjacje cenowe.
- IX. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty.
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:
- a)cena (C) – waga 100 %
Punkty za kryterium „ C – cena” będą obliczone wg poniższego wzoru:
C = (CN / CR) x 100 pkt
C – liczba punktów dla kryterium „cena CN – najniższa oferowana cena
CR – cena oferty rozpatrywanej
Ocena kryterium ceny odbywać się będzie na podstawie oferowanych cen brutto (suma pozycji 1-4 w kol. nr 6 w zał. nr 1) Obliczenia będą zaokrąglane do 2 miejsca po przecinku.
- W przypadku, gdy zostaną złożone oferty, z taką samą ceną, Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych w wyznaczonym terminie, Cena zaoferowana w ofertach dodatkowych nie może być wyższa niż w oferowana w pierwotnej ofercie.
- Jeżeli pomimo złożenia ww. dodatkowych ofert, nadal nie będzie można wybrać Wykonawcy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość podzielenia zamówienia na części i zamówienia poszczególnych części u różnych Wykonawców, z tych którzy złożyli najkorzystniejsze oferty.
- WYBÓR OFERTY
- Zamawiający dokona oceny i badania ofert złożonych w wyznaczonym terminie
- Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone Wykonawcy bez ich otwierania.
- Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe oraz inne omyłki, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty. Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę, którego oferta została poprawiona o naniesionych zmianach.
- W przypadku wątpliwości związanych z treścią oferty lub brakiem wymaganych dokumentów, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia wyjaśnień lub uzupełnienia brakujących dokumentów w wskazanym przez siebie terminie.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości wezwania Wykonawcy do prezentacji oferowanego produktu,
w miejscu i terminie uzgodnionym między stronami. - Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który:
- pomimo wezwania do uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień, nie uzupełni w wskazanym terminie wymaganych dokumentów lub nie złożył wyjaśnień.
- złożył ofertę o treści niezgodnej z treścią zapytania;
- podał w ofercie nieprawdziwe informacje.
- odmówił prezentacji oferowanego produktu.
- Oferty odrzucone nie podlegają ocenie.
- Informacja o wynikach postępowania zostanie niezwłocznie przekazana Wykonawcom, którzy złożyli oferty.
- W przypadku nieudzielenia zamówienia zamawiający niezwłocznie zamieszcza na stronie internetowej www.ppp4.gda.pl informację o nieudzieleniu zamówienia.
- Wykonawcy nie przysługuje prawo do złożenia odwołania na zasadach opisanych w rozdziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Wykonawca zamieści na stronie internetowej www.ppp4.gda.pl informację o udzieleniu zamówienia wybranemu Wykonawcy.
Załączniki: