znak sprawy: PPP4/8/2017                                           Gdańsk, 06 września 2017

 Zapytanie ofertowe

 Zamawiający: Poradnia Psychologiczno-pedagogiczna nr 4

ul. L. Krzemienieckiej 1 80-448 gdańsk

 

zwany dalej Zamawiającym, zaprasza do złożenia ofert na: Zakup zestawów edukacyjnych w celu przeprowadzenia zajęć z informatyki, w związku z realizacją projektu „Zdolni z Pomorza - GDAŃSK”, który jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (RPO WP 2014-2020) współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego i jest realizowany przez Prezydenta Miasta Gdańska.

 

  1. Nazwa adres Zamawiającego

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 4

  1. L. Krzemienickiej 1

80-448  Gdańsk

e-mail: ppp4.ga@wp.pl

tel. (58)  520-13-49

 

  1. Trybudzielenia  zamówienia

Zamówienie zostanie udzielone jest z zachowaniem zasad  określonych w Wytycznych dotyczących udzielania zamówień w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 dla zamówień o wartości od 20 tyś zł do 50 tys. zł netto PLN.

 

III. Opis przedmiotu zamówienia

  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 8 fabrycznie nowych zestawów edukacyjnych typu LEGO MINDSTORMS wraz z oprogramowaniem.

W skład pojedynczego zestawu wchodzi:

  1. a)zestaw Lego Mindstorms EDU EV3, zestaw podstawowy (nr katalogowy: 45544)

minimalna zawartość zestawu:

-         inteligentna kostka EV3,

-         trzy interaktywne serwomotory z wbudowanymi czujnikami obrotu (dwa duże silniki i jeden średni),

-         ultradźwiękowy czujnik odległości,

-         czujnik światła / koloru,

-         żyroskop z możliwością kumulacji kąta obrotu,

-         dwa czujniki dotyku,

-         dedykowany akumulator,

-         kulka podporowa, idealnie zastępująca koło kastora, znane z poprzednich wersji LEGO MINDSTORMS,

-         kable połączeniowe,

-         Instrukcja budowy robota mobilnego z modułami,

-         klocki LEGO Technic pozwalające na budowę różnorodnych maszyn i konstrukcji. (szczegółowy wykaz klocków stanowi załącznik nr 2 do zapytania)

 

  1. b)Lego Mindstorms EDU EV3, zestaw dodatkowy, (nr katalogowy: 45560 )

 

Zestaw musi zawierać min.  850 części i służyć jako uzupełnienie do zestawu bazowego wskazanego
w pkt. a). Wszystkie elementy musza być kompatybilne z zestawem podstawowym (szczegółowy wykaz klocków stanowi zał. nr 3 do zapytania).

 

  1. c)zasilacz prądu stałego 10V do ładowania akumulatora z zestawu Lego Mindstorms EV3. (nr katalogowy: 45517 ).

 

  1. d)oprogramowanie  umożliwiające sterowanie silnikami robota i zbierania danych z podłączonych czujników. Posiadające wsparcie dla technologii Bluetooth oraz WiFi, pozwalające na programowanie robota i posiadające wbudowane narzędzia do akwizycji i wizualizacji danych pomiarowych.

 

  1. e)instrukcja użytkownika, oraz instrukcje budowy robotów.

 

  1. Warunki realizacji zamówienia:  
  2. a)gwarancja min. 24 miesiące, od dnia dostawy.
  3. b)termin dostawy – do 14 dni od dnia złożenia zamówienia
  4. c)miejsce dostawy : Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 4 ,ul. L. Krzemienickiej 1, 80-448  Gdańsk
  5. d)zestawy muszą być fabrycznie nowe i oryginalne, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2016 roku, legalnie oznaczone znakiem (logo) producenta, wyprodukowanym przez producenta albo na zlecenie producenta – za jego wiedzą i zgodą.
  6. e)warunki płatności: przelewem, 14 dni od daty dostawy i otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT 
  7. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie zestawu równoważnego, spełniającego niżej opisane warunki:

-         równoważny zestaw musi być w pełni kompatybilny z podanymi wyżej zestawami Lego Mindstorms EDU EV3;

-         wszystkie elementy równoważnego zestawu muszą być fabrycznie nowe,  wykonane z wysokiej jakości materiałów, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2016 r. , dopuszczone do sprzedaży na terenie RP, oraz przeznaczone dla uczniów w wieku od 10 lat.

-         Klocki w zestawie muszą się łączyć i rozdzielać ze sobą w łatwy sposób, bez konieczności używania dodatkowych narzędzi, po złączeniu klocków konstrukcja musi być stabilna i nie może odbiegać jakością od oryginalnego zestawu;

-         równoważne oprogramowanie i zasilacz musi być w pełni kompatybilny z podanymi wyżej zestawami Lego Mindstorms EDU EV3;

-         zastosowanie równoważnego zestawu w tym oprogramowania i zasilacza w połączeniu z zestawem oryginalnym nie może mieć wpływu na jakość działania zestawu, oraz nie może ograniczać warunków gwarancji;

-         równoważny zestaw musi zawierać min. tą samą ilość i rodzaj elementów jak podane ww. pkt a) - d) zestawy oryginalne. (zał. nr 2 i 3);

-         równoważny zestaw musi pozwalać na zaprojektowanie, zbudowanie i zaprogramowanie robota, umożliwiać uczniom budowanie, programowanie i testowanie rozwiązań opartych na technologii i robotyce, projektowanie i budowę programowalnych robotów z wykorzystaniem silników, czujników, przekładni, kół, osi i innych technicznych składników, zdobywanie praktycznego doświadczenia z wykorzystaniem narzędzi matematycznych, np. szacowanie i pomiar wielkości fizycznych, analiza danych, wyznaczanie średniej oraz umożliwić uczniom rozwój umiejętności komunikacyjnych, szczególnie w zakresie języka technicznego i słownictwa naukowego;

-         równoważny zestaw musi posiadać komputer umożliwiający sterowanie silnikami robota i zbierania danych
z podłączonych czujników oraz wsparcie dla technologii Bluetooth oraz WiFi, pozwalające na programowanie robota, zestaw musi zawierać wbudowane narzędzia do akwizycji i wizualizacji danych pomiarowych;

-         równoważny zestaw musi współdziałać ze sprzętem o minimalnych parametrach:

  • System operacyjny: Microsoft Windows®: Windows XP, Vista, Windows 7, Windows 8 (oprócz METRO) (32/64 bit) z najnowszymi service packami, Win 10, Apple Macintosh®: Mac 10.6, 10.7, 10.8 z poprawkami
  •  parametry sprzętowe

-         1 GB RAM

-         Procesor 1 GHz

-         Minimalna rozdzielczość —1024*768

-         Przynajmniej 1.5 GB wolnego miejsca na dysku twardym

-         Zainstalowane oprogramowanie:

-         Microsoft .Net 4.0 lub nowszy

 

  1. Zamawiający w trakcie oceny złożonych ofert zastrzega sobie prawo do przetestowania oferowanego zestawu,
    w przypadku zaoferowania zestawu równoważnego Zamawiający sprawdzi, czy zestaw ten odpowiada opisanym parametrom opisanym w pkt 3. W przypadku rozbieżności, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią zapytania.

 

  1. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami.

 

  1. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami w niniejszym postępowaniu jest:

 

Pani Joanna Brzoskowska

Nr tel.: (58) 341 05 42

e-mail: ppp4.gda@wp.pl

 

  1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: ppp4.gda@wp.pl
  2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania. pytania mogą być przesyłane drogą elektroniczną na adres: ppp4.gda@wp.pl Zamawiający informuje, że wszelkie informacje przekazywane mu drogą elektroniczną, będą mogły być odbierane tylko i wyłącznie w dni robocze (bez sobót) od godz. 08.00 do godz. 15.00. Przesyłane informacje poprzez ww. adres e-mail po godz. 15.00., Zamawiający będzie mógł skutecznie odebrać w następnym dniu roboczym.
  3. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
  4. Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej www.ppp4.gda.pl treść zapytań wraz z wyjaśnieniami, odpowiedziami bez ujawniania źródła zapytania.
  5. W uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmienić treść Zapytania. Dokonaną zmianę, Zamawiający niezwłocznie zamieści na stronie internetowej www.ppp4.gda.pl
  6. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert. Informacja o zmianie terminu składania ofert zostanie zamieszczona na stronie internetowej: www.ppp4.gda.pl  
  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania na każdym etapie jego trwania, do nie wybrania żadnej z ofert złożonych w wyniku niniejszego zapytania, w szczególności w przypadku, gdy cena oferowanych zestawów przekroczy kwotę jaką Zamawiający ma przeznaczoną w budżecie projektu na sfinansowanie zamówienia, lub oferowane ceny będą znacząco odbiegały od rynkowych cen za przedmiot zamówienia.
  8. Informacja o unieważnieniu postępowania zostanie niezwłocznie zamieszczona na stronie internetowej: www.ppp4.gda.pl.

 

  1. Termin związania ofertą

Termin związania Wykonawcy złożoną ofertą wynosi 30  dni.

Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz  z upływem terminu składania ofert.

 

  1. Opis sposobu przygotowania ofert
  2. Ofertę, pod rygorem nieważności, należy złożyć w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej.
  3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą:
  4. a)Wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną formularz ofertowy – zał. nr 1 do Zapytania
  5. b)specyfikację produktu z szczegółowym opisem elementów wchodzących w skład zestawu. (np. karta produktu, specyfikacja techniczna, opis producenta itp.).- w przypadku złożenia oferty równoważnej.

 

  1. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania.
  2. Oferta (wypełniony formularz ofertowy) musi być podpisana przez Wykonawcę lub przez osobę/osoby upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
  3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie.
  4. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany winny być parafowane przez osobę /osoby/  podpisującą ofertę.
  5. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
  6. Wykonawca umieści ofertę w kopercie, która będzie następująco zaadresowana: /nazwa i adres zamawiającego/ oraz będzie posiadać następujące oznaczenie:

 

„Oferta na dostawę zestawów edukacyjnych”

Nie otwierać przed dniem 15 września 2017 r.  do godz.11:00”

 

Koperta winna być szczelnie zamknięta w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z treścią oferty przed jej otwarciem.

 

  1. dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca składa wraz z ich tłumaczeniem na język polski.

 

 

VII. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

 

Miejsce składania ofert:

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 4  ul. L. Krzemienickiej 1 80-448 Gdańsk ( recepcja )

 

Termin składania ofert:  do dnia  15 września  2017 r. do  godz. 10:30

 

Otwarcie ofert nastąpi w dniu  15 września  2017 r. o  godz. 11:00

Otwarcie ofert jest jawne.

 

 

VIII. Opis sposobu obliczania ceny

 

  1. Cenę oferty należy podać w formularzu ofertowym (zał. nr 1). W kol. nr 2 tabeli należy podać wartość jednostkową netto oferowanych elementów zamówienia, w kol. nr 4 należy podać wartość netto danej pozycji, w kol. nr 5 należy podać stawkę podatku od towarów i usług (tzw. VAT). W kol. nr 6 Wykonawca wpisuje wartość brutto dla danej pozycji. Suma pozycji 1-4 w kol. nr 6 stanowi cenę oferty.
  2. Cena przedmiotu zamówienia musi uwzględniać wszystkie elementy związane z prawidłową realizacją niniejszego zamówienia, w tym kosztu transportu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
  3. Nie przewiduje się żadnych przedpłat ani zaliczek na poczet realizacji przedmiotu umowy.
  4. Cena oferty winna być podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  5. Cena musi być wyrażona w złotych polskich.
  6. Niedopuszczalne są żadne negocjacje cenowe.

 

 

  1. IX. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty.

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:

  1. a)cena (C) – waga 100 %

 

Punkty za kryterium „ C – cena” będą obliczone wg poniższego wzoru:

C  = (CN / CR) x 100 pkt

           

C  – liczba punktów dla kryterium „cena CN – najniższa oferowana cena

CR – cena oferty rozpatrywanej

 

Ocena kryterium ceny odbywać się będzie na podstawie oferowanych cen brutto (suma pozycji 1-4 w kol. nr 6 w zał. nr 1)  Obliczenia będą zaokrąglane do 2 miejsca po przecinku.

     

  1. W przypadku, gdy zostaną złożone oferty, z taką samą ceną, Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych w wyznaczonym terminie, Cena zaoferowana w ofertach dodatkowych nie może być wyższa niż w oferowana w pierwotnej ofercie.
  2. Jeżeli pomimo złożenia ww. dodatkowych ofert, nadal nie będzie można wybrać Wykonawcy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość podzielenia zamówienia na części i zamówienia poszczególnych części u różnych Wykonawców, z tych którzy złożyli najkorzystniejsze oferty.

 

  1. WYBÓR OFERTY

 

 

  1. Zamawiający dokona oceny i badania ofert złożonych w wyznaczonym terminie
  2. Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone Wykonawcy bez ich otwierania.
  3. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe oraz inne omyłki, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty. Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę, którego oferta została poprawiona o naniesionych zmianach.
  4. W przypadku wątpliwości związanych z treścią oferty lub brakiem wymaganych dokumentów, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia wyjaśnień lub uzupełnienia brakujących dokumentów w wskazanym przez siebie terminie.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości wezwania Wykonawcy do prezentacji oferowanego produktu,
    w miejscu i terminie uzgodnionym między stronami.
  6. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który:

-         pomimo wezwania do uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień, nie uzupełni w wskazanym terminie wymaganych dokumentów lub nie złożył wyjaśnień.

-         złożył ofertę o treści niezgodnej z treścią zapytania;

-         podał w ofercie nieprawdziwe informacje.

-         odmówił prezentacji oferowanego produktu.

  1. Oferty odrzucone nie podlegają ocenie.
  2. Informacja o wynikach postępowania zostanie niezwłocznie przekazana Wykonawcom, którzy złożyli oferty.
  3. W przypadku nieudzielenia zamówienia zamawiający niezwłocznie zamieszcza na stronie internetowej www.ppp4.gda.pl  informację o nieudzieleniu zamówienia.
  4. Wykonawcy nie przysługuje prawo do złożenia odwołania na zasadach opisanych w rozdziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych.
  5. Wykonawca zamieści na stronie internetowej www.ppp4.gda.pl informację o udzieleniu zamówienia wybranemu Wykonawcy.

 

Załączniki: